Trei motive pentru a adopta tehnologii noi ca și agent imobiliar în 2019.

Tehnologia avansează foarte rapid iar domeniul domeniul imobiliar și tehnicile de marketing se schimbă sub ochii noștrii. Adevărul este că aceste schimbări se întâmplă și nu vor aștepta, fie le adopți pentru a fi relevant și a sta în top fie le ignori și vei fi lăsat în urmă. Tehnologiile precum Realitatea Virtuală (VR), Realitatea Augumentată (AR), Inteligența Artificială prin Chatbots și Blockchain s-au maturizat și deja sunt implementate și folosite în domeniul imobiliar.
Iată 3 motive pentru a adopta tehnologii noi ca și agent imobiliar în 2019.
1. Economisești timp și să ai acces la lead-uri calificate.
Să luăm în considerare cele mai frecvente probleme întâlnite pe piața imobiliară.
1. Pentru a vizita mai multe proprietăți necesită timp, mai ales într-un oraș aglomerat
2. Cele mai frecvente remarci întâlnite sunt “Partea aceasta nu se vedea în imagini” sau “Nu arată ca și în imagini”
Realitatea virtuală poate ajuta imediat la rezolvarea acestor două probleme, prin vizite virtuale. În plus cei care vizitează virtual sunt mult mai interesați, deoarece se face o triere a celor care ajung să vadă proprietatea în realitate. Astfel nu mai pierzi timpul cu oameni neinteresați și ai acces la mai multe lead-uri calificate în acest mod.
Vezi de asemena articolul cum rezolvă realitatea virtuală cele mai frecvente probleme de pe piața imobiliară
În plus folosind Inteligența Artificială, prin implementarea unui Chatbot pe site-ul tău, te poate ajuta să economisești din timpul petrecut în conversațiile cu posibilii clienți care nu știu exact ce vor. Chatbot-ul poate fi programat să colecteze informații generale și să pună întrebări relevante, converație ce îți poate fi trimisă pe email sau Chatbot-ul poate chiar face transferul către tine sau un agent de la relații cu clienții.
2. Te diferențiezi ca un adevărat profesionist.
Imaginea ta contează iar prin adoptarea de tehonlogii noi crești interesul clienților și dorința de a apela la serviciile tale. Denotă că esti relevant și că ști să te adaptezi pieței. Media de vârstă a generației “Millenials” crește și ei devin acum clienții tăi. Pentru această generație tehnologia este importantă și se vor simții confortabil în preajma ta, pentru că “vorbești pe limba lor”.
Tehnologia de Blockchain implementată în domeniul imobiliar ridică nivelul de încredere în tranzacțiile imobiliare, tocmai prin proprietățiile ce Blockchain-ul le are: transparență și descentralizare. Viteza de procesare a unei tranzacții imobiliare crește considerabil iar intermediarii dispar. Aceasta îți aduce beneficii doar ție pentru că imaginea ta de profesionist crește.
3. Ții concurența la distanță.
Tot timpul cei care au fost printre primii adoptând tehnologii noi au avut de câștigat, pentru că este o oportunitate în piață ce nu mulți o folosesc, spre pierderea lor. Nu mai aștepta, caută și vezi care din aceste tehnologii sunt cele mai relevante pentru tine și clienții tăi și începe să le adopți.
Alătură-te discuției